Kardeş Payı: Revizyonlar arasındaki fark

(195.142.216.10 adlı kullanıcının son değişikliği reddedilerek Dbilgener sürümüne (137076) geri dönüldü)
'''Tahsin:''' Yok yok... Anladım ben...<br>
'''Tahsin:''' Ulan tam da küfürlü kısma gelmiştik be! Neyse... Seni bir daha bu mahallede görürsem, tam da o kısımdan başlarım, haberin olsun!
 
===Feyyza-Kartal-Deniz: "Kartal petrol koklarsa"===
 
''(Deniz pompalardan birinin başında bir kadın müşteriyle fölrtleşmekte, Feyyza ise benzinliğin market kısmında çaktırmadan onu izlemektedir. Sonra umarsız bir havayla kapıya çıkarken, yandan sarsak sarsak gelen Kartal'la çarpışır, kolundan tutup geriye çeker)''
 
'''Feyyza:''' Nerdesin lan sen?! Bütün gün ortalarda yoktun?! ''(Alaylı)'' Yüzünü gören cennetlik!<br>
'''Kartal:''' ''Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir! Benim düşüncelerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu yeterlidir!''<br>
'''Feyyza:''' Adam [[Atatürk]]'ten alıntı yaptı ya lan! Egoya bak! Şair-yazar filan kesmeyip, [[Atatürk]]'ten alıntı yapan çalışanım var! ''(Sinirle güler)'' Ne mutlu bana!<br>
'''Kartal:''' ''(Elini olumsuz anlamda havaya kaldırır)'' ''Ne mutlu Türk'üm diyene!'' ''(Boşluğa doğru seslenir)'' İyi dersler arkadaşlar!<br>
'''Dış Ses:''' ''(Topluca)'' Sağooollll!<br>
 
''(Kartal sağa sola boş boş bakınırken Feyyza ellerini çırpar)''<br>
 
'''Feyyza:''' Kartal? İyi misin lan sen??<br>
Kartal: Hanımım, ben bu benzin tankerini temizledim ya... Çok fazla petrol kokladım galiba. Hani bir olay olur da geçmişte yaşadığın bir olayı hatırlarsın?<br>
'''Feyyza:''' Evet?<br>
'''Kartal:''' Hah! İşte ben o anıyı hatırlamakla kalmıyom, bildiğin yaşıyom! Az önce çok canım acıdı. Ağladım. Bildiğin sünnet ettiler beni! Dört kişi zor tuttu!<br>
'''Feyyza:''' Çok mu debelendin?<br>
Kartal: Beni değil! Beni tutmadılar! (Bakışlarıyla kasıklarını göstererek) Bir yanlış anlaşılma olmasın!<br>
 
''('''Dış Ses:''' Cık cık cık cık cık...)''<br>
 
'''Feyyza:''' ''(İki eliyle başını kavrar)'' Hiiii! Kartal bir hastaneye filan mı götürsek lan seni?<br>
'''Kartal:''' ''(O sırada benzinliğe yürüyerek gelen bir adama doğru)'' Ne? Ben miyim ebe? Niye? Gaçın geliyom! ''(Birden tek ayak üstünde sekmeye başlayarak bağırır [Akşam Ebesi oyunu])'' Simiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt! ''(Adam kaçar, Kartal'ın ayağı yere değer değmez dış sesten tekme sesleri duyulur, Kartal da kaba etlerine tekme yiyormuş gibi hareketlenir)'' Vurmayın lan yeter! Vurmayın lan! Vurmayın lan! ''(Sarsak sarsak Feyyza'nın yanına geri gelir, eliyle afili bir hareketle saçlarını düzeltir)'' Nerde galmıştık?! ''Biz adam gibi sevmesini bildik amma/Adam sanıp sevdiğimiz adam gibi adamlar/Adam oldukları için mi bu durumdalar?''<br>
'''Feyyza:''' ''(Telaşla)'' Deniiiz! 112'yi ara!<br>
'''Kartal:''' ''Ceyhan pirensi, Adana!'' ''(Dış sesten "foşşş" diye su sesi gelir)'' Oyyhhşş! Şu an annem beni leğene goydu yıkıyo! Ergenliğimin zeytinyağlı yeşil kalıp sabunu gibi kokuyo her yer Feyyyzaaaaaaaaaaaaa! ''(Feyyza öğürür)''<br>
'''Deniz:''' N'ooldu buna Feyyza?<br>
'''Feyyza:''' Aradığınız beyine şu an ulaşılamıyo. Çekmiyo bunun kafa! Servis dışı kalmış!
 
{{vikipedi|Kardeş Payı}}
177

düzenleme